fredag 6 maj 2011

Nystart och stavgång

Under vintern, sedan vår tid i Skottland, har vår blogg legat nere helt. Inte ett inlägg har blivit gjort. Nu har vi fått förnyad motivation och kommer från och med nu och framåt att dela med oss av det vi företar oss på vår fritid igen.
Vi beskriver ett antal fakta i några olika sidor som är klickbara i bannern under rubriken längst upp på sidan. Där blir det uppdateringar efter erfarenhet vi tillgodogör oss.

Dagens aktivitet blev bara min. Jag tog mina stavar och gick en snabb runda som tog 41 minuter och jag brände 265 kalorier. Vackert väder och nyutspruckna knoppar gav mig inspiration att ge er en bild av det jag såg på min väg. Vår stad är ganska vacker när man ser efter.


Det var 12 grader varmt och blåste ganska ordentligt. Min klädsel bestod av knäkorta tights (löpning) en funkistopp samt en lätt vindjacka. Som vanligt går jag i löparskor. En sida om träningskläder kommer upp så småningom. /Ninni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar